Δεν νομίζω μπορώ να σχολιάσω επαρκώς. Πάντως έκανα καλούς κοιλιακούς από τα γέλια. Παραθέτω αποσπάσματα από την αρχή, τη μέση και το τέλος του έπους “Γιατί και πως ζουν ανάμεσά μας: Ελ”. Μην ανησυχείτε αν δεν βγάλετε άκρη. Θα έπρεπε να διαβάσετε όλους τους τόμους με μεγάλη προσοχή για να καταλάβετε. Α, ναι, και να είστε ανεγκέφαλα βούρλα ιδιαίτερα εύπιστα! Τα ανεβάζω τα αποσπάσματα γιατί πολλοί έχουν απορία “τι είναι αυτός ο Λιακόπουλος;” οπότε μην έχετε, πάρ’τε δείγμα μη πέσετε στην παγίδα να αγοράσετε κατά λάθος ποτέ.
Λίγο καιρό μετά άρχισαν να φτάνουν στα χέρια μου τα κείμενα. Ρίχτηκα στο διάβασμα κι απ’ την πρώτη στιγμή άρχισα να χαμογελώ και αυθόρμητα σκέφτηκα ότι «ο Λιακόπουλος και πάλι δικαιώνεται».
Ο «πληροφοριοδότης» χάθηκε, δεν τον ξαναείδα και το κινητό του άλλαξε, δεν έχω πια ούτε τον αριθμό. Ολα αυτά, ξαναλέω, συνέβησαν το 2002.
Τρία χρόνια μετά, κάποιοι με προσέγγισαν τηλεφωνικά για να μου πουλήσουν μερικές δεκάδες μεγάλα χάλκινα αρχαία βιβλία μήκους περίπου ενός μέτρου. Καθαροί επαγγελματίες. Ούτε καν συναντήθηκα μαζί τους. Προφανώς τα βιβλία έχουν βρει ήδη τη θέση τους σε κάποια «ιδιωτική βιβλιοθήκη». Εκείνο που μ’ ενδιέφερε εμένα, όμως, ήδη είχε επιτευχθεί. Είχα τα κείμενα, είχα την προσφερόμενη γνώση. Ένα μέρος της γνώσης αυτής σας δίνω παρακάτω.
(….)
Συγκεντρώθηκαν, λοιπόν, στην Κεντρική Ελλάδα χιλιάδες αντιπροσωπείες απ’ όλα τα γένη των ΕΛ και των ανθρώπων και των Ραν και των Εβρέ και των Ελλήνων σ’ ένα μεγαλειώδες παγκόσμιο συνέδριο, παρόμοιο με το οποίο η ανθρωπότητα δεν ξαναείδε από τότε. Πάνω στα λαμπρά ιπτάμενα πλοία τους έφθαναν στο Αραντίς οι αντιπροσωπείες απ’ όλο τον κόσμο, ενώ μία ευεξία για κάτι καλό, που φαινόταν να έρχεται, απλοιθηκε σ’ όλο τον κόσμο. Από εκεί όλοι μεταφέρονταν στην Μηκώνη. Ο Δίας έχοντας επίγνωση της χαώδους διαφοράς ανάμεσα στην ευφυΐα των ΕΛ και των ανθρώπων δεν έκανε καμία προετοιμασία γι’ αυτά που θα έδινε κι γι’ αυτά που θα ζητούσε, αφού ουσιαστικά όλη η κίνηση ήταν μια κίνηση εντυπωσιασμού γι’ αυτόν και τίποτε παραπάνω. Δε σκόπευε ν’ αλλάξει τίποτε, απλά ίσως να «συμμαζέψει» λίγο την ασυδοσία κάποιων απ’ τους ΕΛ για να μειώσει τις αντιδράσεις.
24.12 Ο στύλος της ανθρωπότητας θα ενσαρκωθεί στο πρόσωπο το») οικουμενικού άρχοντα της αγίας γενιάς του Κρόνου, ο οποίος θα θυσιάζει όλες τις ατομικές του ορέξεις για το λαό του. Ο ηγέτης μας και υιός μου πρέπει να είναι παραδειγματικά άμεμπτος.
24.13 Όλα όσα είπαμε ως τώρα έχουν μεταξύ των ανθρώπων έναν αντίπαλο, τους Έλληνες. Αφού τους καταστρέψουμε με πόλεμο Οα πρέπει να τους κάνουμε να ξεχάσουν την “θεία” καταγωγή τους από τους Ελ, να ξεχάσουν τον Θεό, και να ξεχάσουν τη γλώσσα που μιλούν, επειδή περιέχει κώδικες αφύπνισης του Ιχιόρ.
24.14 Τα σχέδιά μας πρέπει και μπορούν να εφαρμοσθούν τώρα, αλλά εφόσον χρειαστεί αναλλοίωτα και στο μέλλον.
(….)
Καταλαβαίνετε όμως ταυτόχρονα γιατί οι Ελ απετέλεσαν τους ευεργέτες της ανθρωπότητας. Με την πάροδο του χρόνου βέβαια, οι πραγματικοί Ελ και οι πραγματικοί Νεφελίμ χάθηκαν και ξεχάστηκαν και η βλακεία των ανθρώπων ήταν αρκετή για να αντικαταστήσει τα ιερατεία λατρείας και εξευμενισμού των «θεών» με τα ιερατεία της εκμετάλλευσης των δεισιδαιμονιών των λαϊκών μαζών.
Ξύπνιοι και πρόστυχοι αρχιερείς «πάσαραν» βολικούς θεούς και θεές για όλα τα γούστα και όλες τις περιστάσεις. Έτσι οι «θρησκείες» άρχισαν να κάνουν θραύση βασισμένες στις φοβίες των ανθρώπων. Σήμερα όμως είμαστε μοντέρνοι. Αντί για ναούς του Βάαλ και της Αστάρτης, έχουμε τους ναούς των χρηματιστηρίων και τους ναούς της δημοκρατίας (κοινοβούλια). Είμαστε, μας λένε, ο κυρίαρχος λαός. Είμαι σίγουρος ότι αυτό δεν το πιστεύ-a κανείς, όσο κι αν το επιθυμεί. Έχουμε ανάγκη βλέπετε, λόγω της πλύσης εγκεφάλου που υφιστάμεθα από παιδιά, να πιστέψουμε ότι γνωρίζουμε τα πάντα για τον κόσμο.
Τώρα όμως, αγαπητέ αναγνώστη και αναγνώστρια, δεν είστε πια στο χώρο των θεατών του σύγχρονου θεάτρου του παραλόγου. Ο λόγος; Είναι απλός. Σας μετέφερα στα παρασκήνια. Εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις και εκεί που τα φώτα της σκηνής δεν σας θαμπώνουν. Τώρα είστε έτοιμοι να δείτε από κοντά όχι μόνο τους ηθοποιούς χωρίς τις μάσκες τους, αλλά και τους σκηνοθέτες και τους σκηνογράφους, αλλά και το μεγάλο σεναριογράφο, το Σαμαέλ. Ανοίξτε τον τρίτο τόμο.