Μήπως οι άντρες προτιμούν τις στρίγγλες; Τις δύσκολες; Όπως αναφέρεται και στο διάσημο βιβλίο ‘Why Men Love Bitches’;
Πώς μπορεί να ιντριγκάρει έναν άντρα μια δύστροπη αλλά γοητευτική γυναίκα που δεν δείχνει καμία διάθεση να ερωτευθεί και να την ερωτευθούν; Όταν είναι απρόσωπη, καθόλου γλυκιά και ελάχιστα προσεγγίσιμη;
Μόνο ένας άντρας θα μπορούσε να μας απαντήσει, αλλά σίγουρα ο δύσκολος στόχος για έναν άντρα από τη φύση του κυνηγό είναι πάντα μια μεγάλη πρόκληση. Και όσο δεν θεωρείται δεδομένος και εύκολος ένας στόχος, τόσο πιο πολύ πεισμώνουμε για να τον κατακτήσουμε.
Κάποτε ο Σαίξπηρ ζωντάνεψε με την πένα του το προφίλ μιας τέτοιας γυναίκας. Την έλεγαν Κατερίνα και ζούσε σε μια γνωστή πόλη της Ιταλίας. Κανένας δεν μπορούσε να την πλησιάσει, ούτε καν ο πατέρας της. Ήταν επιθετική και αθυρόστομη. Όλοι την έτρεμαν.
Ώσπου εμφανίστηκε ένας γοητευτικός και ατρόμητος άντρας που αποφάσισε να την ημερέψει, να κάνει την άγρια τίγρη γατούλα, έβαλε ένα μεγάλο στοίχημα και το κέρδισε. Ήταν ο γνωστός σε όλους Πετρούκιο.
Η αιώνια μάχη των δύο φύλων δεν μπορεί να αναδειχτεί καλύτερα σε ένα έργο. Η σύγκρουση της γυναίκας και του άντρα που προσπαθούν να επιβληθούν και να πάρουν ο καθένας τη θέση που του αξίζει μπορεί να λήξει μόνο όταν ο καθένας αποδεχτεί με σεβασμό και αγάπη το δικό του ρόλο.
Ναι είμαστε διαφορετικοί, ναι αλλησυμπληρωνόμαστε, και ο καθένας μπορεί να προσφέρει το δικό του κομμάτι που θα συμπληρώσει το παζλ μιας πετυχημένης σχέσης.
Φέτος, στην καλοκαιρινή Αθήνα, η εταιρία παραγωγής TEATRO, από τις 19 Ιουνίου και για όλο το καλοκαίρι, σπάει την παράδοση ζωντανεύοντας επί σκηνής ένα από τα πιο σπουδαία έργα της κλασικής δραματουργίας, ”Το Ημέρωμα της Στρίγγλας” του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, κυριολεκτικά κάτω από τ’αστέρια, στο Αίθριο του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός κόσμος».
Μόνο που αυτή η παράξενη Στρίγγλα, Κατερίνα Λέχου, δεν θα ημερέψει μόνο αλλά θα πει κι ένα τραγούδι ακολουθώντας τις μελωδίες του Θάνου Μικρούτσικου, που θα συνθέσει τη μουσική και τα τραγούδια όλου του θιάσου, σε στίχους του Οδυσσέα Ιωάννου. Η Κατερίνα στήνει ένα ακραίο ερωτικό παιχνίδι στον Πετρούκιο, Τάσο Ιορδανίδη, με τα φίλτρα και τη σκηνοθετική ματιά της Φωτεινής Μπαξεβάνη.