Φέτος τα κουνούπια στον Διόνυσο είναι πολλά. Αλλά εγώ το έμαθα από άλλους γιατί προσωπικά έχω χρόνια να ενοχληθώ από τσίμπημά τους. Έχω αποκτήσει πλήρη ανοσία. Την ιδέα μου την έβαλε φίλος ερπετολόγος που έχει ταξιδέψει τον μισό πλανήτη. Ο οργανισμός (εκτός από εξαιρέσεις με αλλεργίες ή άλλες ευπάθειες) μπορεί κάλλιστα να συνηθίσει τις πρωτεΐνες που προκαλούν τον κνησμό. Οπότε απλά αφήστε τα να σας τσιμπήσουν για λίγο καιρό μέχρι να συνηθίσετε. Στους περισσότερους ανθρώπους αυτό είναι θέμα ημερών.
)Επειδή τα κουνούπια σε άλλες περιοχές μπορεί να είναι λίγο διαφορετικά ενδέχεται όταν ταξιδεύετε να νιώσετε το παλιό εκείνο συναίσθημα της φαγούρας αλλά και αυτό μειωμένο.)
Στο βιβλίο “Dionysus: myth and cult” του Walter Friedrich Otto βρίσκω ολόκληρο κεφάλαιο αφιερωμένο στο θέμα της υγρασίας σε σχέση με τον θεό. Ίσως λοιπόν είναι ιδιαιτερότητα της περιοχής μας! Μια περίληψη του θέματος είναι αυτή:
Dionysos, the son of Zeus and in many ways a second Zeus (and destined to succeed Him), was associated with Air by Proclus, a Pagan philosopher of the fifth century CE. We can understand this as follows. The principal Gods in the Mysteries and in the Pythagorean Tradition are Dionysos and the Trinity of Persephone, Demeter and Hekate. We have seen (in Water and Earth) that Persephone and Demeter correspond to Water and Earth,respectively, and we will see that Hekate corresponds to Fire, which leaves Air for Dionysos, as for His father. Similarly, Plutarch equates Dionysos (Air) withOsiris, Earth with Isis, Water with Nephthys, and Fire with Typhon. The assignment of Air to both Zeus and Dionysos may seem troublesome, but it reveals a mystery, for it will come to pass that Dionysos, the “Higher Zeus,” is assigned to Aithêr, the “Higher Air” or Fifth Essence.