Το κίνημα των Ρομαντικών του 1820 επανάφερε στο προσκήνιο την τάση για ηρωίδες με μέση δαχτυλίδι σαν κι εκείνες στα μυθιστορήματα του Σερ Γουόλτερ Σκοτ (κάτι σαν τον Νταν Μπράουν εκείνης της εποχής, μόνο που ο Σερ Γουόλτερ δε θα τολμούσε ποτέ να ντύσει την ηρωίδα του με φαρδύ πουλόβερ και κολάν, όπως έκανε ο κύριος Μπράουν στην κακομοίρα τη Σο-φί Νεβέ στον Κώδικα Ντα Βίντσι), κι έτσι οι κορσέδες γνώρισαν μεγάλες δόξες, ενώ οι φούστες έγιναν πιο φαρδιές. Ο Σερ Γουόλτερ ήταν σε τέτοιον βαθμό δημοφιλής, ώστε, για κάποια περίοδο, μία παροδική τρέλα για τα καρό υφάσματα κυρίευσε τις λιγότερο λογικές κυρίες της εποχής, αν και ευτυχώς δεν άργησαν να συνειδητοποιήσουν το σφάλμα της επιλογής τους.
Ιστορία της Μόδας
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΝΙΚΟΛΣ
Αν υπήρχε κάποιος στον κόσμο που να γνώριζα τόσο καλά όσο εμένα, δε θα μιλούσα τόσο πολύ για τον εαυτό μου. Χένρυ Ντέφιντ Θορό (1871-1862), Αμερικανός φιλόσοφος, συγγραφέας και φυσιοδίφης
Από το βιβλίο “Η βασίλισσα της σαπουνόφουσκας” της Μεγκ Κάμποτ.